Auto w roli reklamy, czyli oklejanie reklamowe

0
294
oklejanie reklamowe

Oklejanie reklamowe kojarzy się nam raczej z billboardami, tudzież tablicami ogłoszeń. Duże, płaskie powierzchnie obklejone setką różnych treści. Jesteśmy do nich przyzwyczajeni, traktując je jako stały element krajobrazu. Niewiele osób jednak wie, że jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zwrócenie czyjejś uwagi jest umieszczenie reklamy na… samochodzie.

Czy każdy może umieścić reklamę na swoim samochodzie?

Jak najbardziej tak. Oklejanie reklamowe jest jednak specyficzną dziedziną reklamy, w której największe szanse na zaistnienie mają ci, którzy najprofesjonalniej podejdą do tematu projektu obklejenia. Warto więc powierzyć tę kwestię zakładom o dużym doświadczeniu w tego typu działalności.

Warto też przemyśleć zakup specjalnego auta przeznaczonego pod reklamę. Szczególnie duże szanse na zwrócenie uwagi przechodniów mają auta klasyczne, tak zwane oldtimery, auta sportowe, luksusowe, oraz modele rzadko spotykane na naszych ulicach, na przykład pojazdy amerykańskie. Oklejanie reklamowe na tego typu pojazdach ma najwięcej sensu.

Reklama na samochodach ma wiele zalet, na przykład:
– Zwrot kosztów utrzymania unikatowego samochodu (auto pracuje na siebie)
– Zwiększenie zasięgu
– Pozytywna reklama (pozytywne skojarzenia)

Warto dać szansę tego typu reklamie. Jest ona coraz częściej stosowana, co tylko dowodzi jej skuteczności.